Rejestracja czasu pracy
Rejestracja czasu pracy (RCP) to automatyczny system umożliwiający dokładne zliczanie czasu pracy pracowników. System dostarcza informacji na temat przybycia i opuszczenia przez pracownika budynku. Pozwala to na pełną ewidencję czasu pracy, przez co daje możliwość efektywnego zarządzania pracownikami. Dyscyplinuje pracowników, zapobiega nadużyciom związanym z notorycznymi spóźnieniami. Ogranicza koszty i czas związany za prowadzeniem papierowej ewidencji pracowników. Zapobiega błędom powstałym przy ręcznym przepisywaniu ewidencji do systemów kadrowych.
System może być połączony z różnymi oddziałami w obrębie firmy, co w razie potrzeby daje możliwość uzyskania szybkiej informacji na temat ilości osób przebywających na terenie firmy lub zakładu.
System rejestracji czasu pracy składa się z:
– czytnika, zwanego często zegarem czasu pracy
– kart, breloków, zamków szyfrowych lub czytników do biometrycznego odczytu linii papilarnych z palca
– oprogramowania pozwalającego zliczać i analizować dane
Nasza firma oferuje rozwiązania dla każdego rodzaju firm, bez względu na jej wielkość czy charakter prowadzenia działalności. Wykonujemy instalacje zarówno dla firm sektora prywatnego jak i administracji publicznych.
System rejestracji czasu pracy bardzo często jest integrowany z kontrolą dostępu.